Valt inlägg:
#3 Det är väl ingen konst att piska upp en stämning att hela världen är emot Israel. Det har jag förstått undan för undan när man hör hur folk resonerar. Brevik är rädd för islamisering, som många andra människor och han gjorde vad han tyckte var en stadfästelse, när han sköt ungdomar som är islamvänliga i sin politik.Härom dagen sa en muslimsk kvinna till mig att "man bör passa sig för muslimer, för de är starka och hämnas alltid oförrätter".Hon frågade vidare "om inte folk fattar att muslimer vill islamisera världen"?" Jag känner muslimerna" säger hon. Jag struntar i alltihopa, för jag tycker allt är så meningslöst och egentligen ointressant och hoppas på en bra lösning, där alla håller sams. Brevik borde straffas med döden, för han tog livet av så många på eget bevåg. Han ångrar sig inte. Det borde vara straffbart att döda. Man borde få plikta med sitt eget liv. Varför inte? Man dödar djur dagligen, de har också känslor.Varför ska just människan få bete sig hur som helst? Man kan väl kämpa med ord, man behöver inte döda.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?