Rapportera inlägg

Valt inlägg:

För rent nöje och ibland affärsintressen så har jag periodvis noga följt Blockets bilmarknad.Det kan vara både underhållande och märkligt. Unga damen vill sälja sin fina bil för att hon förlorat körkortet. En annan kvinna vill sälja sin bil för 15000 kr men skriver inte ord om vad för slags bil det är. Jag ringer en man och frågar om hans bil är framhjulsdriven. Det vet han ej. Flera ynglingar vill sälja sina bilar med hemska bilder till.Det framgår klart att det är mest skrot det handlar om, inget positvt sägs om åken. Många är verkligt usla fotografer. Andra för lata att tvätta bilen före fotandet men tror att det ska gå att sälja ändå. Peter vill sälja sin Volvo 240 som han lagt ner minst 20 000 kr på nyligen. Pris 5000 kr. Är skatten betald framöver,senaste bilprovet? Vet ej! Det finns lyxåk modell Lexus till salu för samma pris som slitna SAABar och Audis. Stora bensinslukare ges nästan bort nu. Det finns hur många bilar som helst till salu för ca 5000 kr, som nyss klarat bilprovet och skatten är betald ett år framåt. Sensationellt. Vänsterstyrd ganska färsk ROVER till salu för struntsumma.Vill du ha en äkta italienare så satsa på Alfa Romeo, billigt. Ja på Blocket träffar man märkliga människor, märkliga bilar och ännu märkligare erbjudanden.Jag gläds över vackra bilder och ler sorgset över många människoöden.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?