Valt inlägg:
En komplett dumskalle har här halkat in i debatten - den kallar sej "argsint" fast "svagsint" vore en mer passande benämning.
Får jag fråga om det är något som tyder på att det skulle vara ovanligt att "man inte kan ta ansvar för sina handlingar"? Och vad har "sorgligt" med det att göra - det är väl snarare för jävligt!
Det är väl just att folk i ganska stor utsträckning inte kan det som gör att domstolarna har fullt upp - eller?
Den "svagsinte" är ävenledes troende - får jag då bara fråga vad den grundar sin tro på? - VADÅ "lite dragning till dom yngre"? Vad i mina inlägg i denna tråd kan tolkas som att det "låter lite såå"? MOTIVERA!
Den uppenbart svagsinte har tydligen en åsikt i sin förståndskastrerade hjärna då denne menar att "Det finns ingen ursäkt för att utsätta barn för detta" - nähä??? och vad är då detta? Och vad skulle en ursäkt över huvudtaget grundas på rent hypotetiskt - finns det någon ursäkt för att en svagsint blir förkyld eller skulle det göra snuvan mer förståelig?
Sedan har den svagsinte även en lösning på problemet då den anser att "dom som gör detta borde bli kemiskt kastrerade", jaha och vad tror då den svagsinte att det skulle ha för effekt? MOTIVERA MED KLART UNDERBYGGDA FAKTA!
Fast man kan ju inte begära att en svagsint och troligen kemiskt förståndsamputerad ska tillföra något som gör bilden klarare varken på den eller andra punkter.
Så dumma inlägg som #18 tyder bara på en sak och det är att det är fritt fram även för kvalificerade fån att göra inlägg på Sourze - om det är "sorgligt" kan man ju ha en och annan synpunkt på, men kanske det är bra att det finns lite plats även för sådana då det påminner andra någorlunda hyggligt funtade människor om att det finns en del förståndshandikappade typer som inte kan förväntas förstå bättre än att dom kläcker ur sej vad som helst - omotiverat och anonymt.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?