Rapportera inlägg

Valt inlägg:

http://www.sourze.se/Rc3a4ttssystemet_sviker_barnen_10781608.asp En liten "bugg" hittade in här, och ut! Flickvännen till den dömde! Denna artikel är skriven av två simpla anledningar, 1. Jag vill få säga min mening, jag kom inte till tals till rätten eller fick vara med och prata lämpliga "åtgärder" åt problemet, den dömde. 2. Jag tycker att domen är helt knas! Jag tycker att vi ska skydda samhället mot detta, våra barn. När man inte kan lita på att man gör det i domstolarna så är det galet. Han är dömd, inte misstänkt för något. Han har till och med erkänt till viss del. Räcker det för att man inte ska göra om det? Så det var synd att den lilla "bigge" inte kom till tals i rättegången med tanke på att hon har så mycket viktig information. Kanske hade det vägt upp emot den polismanennen som vittnade eller de andra.... Kan inte hjälpa att jag undrar varför sådana viktiga iaktagelser som hon gjort INTE användes från den åtalades sida som vittnesmål, han hade ju inga vittnen som talade för hans oskuld, varför? Mitt ev intresse av den åtalade är lite överdimensionerat. Jag vet att han tycker att han är väldigt speciell men jag har inga såda känslor alls för honom. Innan han begick dessa övergrepp var han för mig en okänd liten fis. Idag har han visserligen växt till en stor skit men att förfölja honom har jag inget för. Att han blivit trakasserad beror helt och hållet på hans egen lilla person. Folk tycker inte om honom. Han ger sig inte bara på barn, förser dem med droger utan han ger sig även på utvecklingsstörda och döda ting. Han är svår att tycka om. Och så reagerar folk omgivningen, det är ett friskhetstecken att aggera när något är tokigt. Han blev ju till och med vräkt pga detta! Om man väljer att umgås med personer som denna mannen så är det ett val som kommer att ge konsikvenser. Att utsätta ett oskyldigt djur för denna miljö är inte vidare ansvarsfullt! Och att sedan lägga det på andra är helt galet. Allt har konsikvenser, detta är konsikvensen av hans sätt att leva. HAN är inte offret hur mycket han än väljer att se det så, han har en sjuk hjärna, offren är de som inte valt att bli utsatta av honom!!! Han har erkänt, följderna för detta blir 100 timmars samhällstjänst, det tycker jag är helt galet!!! När detta händer igen, för det kommer det att göra, då kommer det bli så mycket mer ilska, bara för att vi ger honom chansen att göra det igen. Jag var inte med vid övergreppen som den lilla "buggen" enligt egen utsago var MEN jag har sett resultatet av de övergreppen, jag har hört flickorna berätta och jag har hört honom erkänna, det räcker för mig!!!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?