Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Deprimerande: Jag rymde ju ur landet för att undgå tvångssterilisering o vågade mig inte hit igen förrän jag var både gift o myndig. Under många år hade jag ingen kontakt men pappa som jag ju bara mött vid övergreppet som föregicks av en lång brevväxling:jag var överlycklig över att ha hittat en anhörig:en förälder o under rättegången. När jag senare flyttade till Stockholm hade han ju sedan länge varit fri från fängelset o efter många samtal med min man tog vi kontakt. En orsak var att jag behövde hans hjälp för att hitta mina syskon o jag ville gärna veta lite om min mamma. Barnen fick tidigt reda på vad en pedofil var o vad som hänt o att de aldrig fick vara ensamma med honom. Ändå antastade han sonen 6 år en julafton! på en toalett som bara låg några meter ifrån det bord där vi andra o hans hustru o vuxne styvson satt o åt! Men sonen fräste ifrån sig o jag lät bli att skrika:där hade han både blivit misshandlad o ev hamnat i fängelse igen. Jag hade blivit utsatt för så mycker psykisk misshandel o vanligt våld att detta inte var det värsta som hänt mig. Bara ett svek bland många. Åklagarens han var medlem i samma frireligiösa församling som fostermamman liksom en av nämnde männen hot om ett års fängelse var nog det värsta:jag hade just fyllt 15 år! Lyckligtvis hade jag inga nära personer som behövde uppleva rättegången:jag var ju helt ensam. Men jag talde nyligen med min lilla syster som han utnyttjade från spärbarnsåren o tills han åkte fast då hon var 11 år o hon menar att hennes liv blev förstört. Hennes man sade något tänkvärt:Inte bara hon utan även jag o våra vuxna barn har fått så mycket av våra liv förstörda av hennes psykiska skador. Det fick mig att tänka på mina män o barn som alla har fått sin del . Men i dag då jag frågar barnen ifall det var rätt av mig att försöka förlåta o ta kontakt jag är det enda av hans 10 barn som träffade honomsäger sonen som blev antastad Ja medan dottern som inte blev det att hon är tveksam nu när hon har egna barn. Mina systrar o min bror de jag hittat tycker alla att jag borde ha spottat på honom i stället.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?