Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Janne. Lyckligtvis! Då hade vi inte haft någon Janne B på Sourze o det behöver vi.Jag saknar för övrigt Birgitta S. Vi har inte råd men några Breivikar i vårt land men vi får kanske se dem här ändå? Min farmor som aldrig visste om att jag fanns till var mycket god vän med Lapp-Lisa! Jag har alltid varit ensam även i sällskap men liksom du blir jag mera inaktiv nu:främst för att jag sedan 10 år inte kan lämna R ensam hemma,men oxå för att alla hans vänner är borta sedan länge o de flesta av mina få oxå. Hos R är det de 88 åren: mina vänner har dött i olika sjukdommar. Men litteraturen o musiken har jag ju alltid haft . O barn o barnbarn o vännerna på nätet! Inga av våra barn eller fosterbarn har visat några religiösa tendenser ännu. Men ingen vet:den enda gånge jag älskat en kvinna var hon ,som var starkt ateist,plötsligt troende katolik! Vid 40 års ålder! Slut på kärleken :

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?