Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jan #138 Nu är du inte generös mot mej, men om du bara visste vilka utvikningar jag skulle kunna göra kring din korta önskan som nog med lite god vilja och fantasi kan tolkas helt efter vad tolkaren vill få det till precis som med de flesta andra texter - men jag väljer en dag som denna så klart det mest positiva jag kan tänka mej då jag i grunden är pessimist och dessutom fortfarande i trotsåldern. Ja - så då förstår du att det finna mycket att dryfta om dina sex små ord. God morgon själv förresten eller dag får jag väl tillstå - och att det hittills varit goda sådana av båda sorter kan jag försäkra. Har varit och veckohandlat så det räcker för ett bra tag framåt - skönt att slippa gå till affären för ofta. Nu hemma under fågelsången - tussilagona trivs av någon underlig anledning längs vägarna - skillorna gör trädgårdarnas gräsmattor blå - 10 kronor lådan för jordgubbarna - en "äta snartmogen" St Augur för halva priset, en bit 86 chorizo och en rumstempererad porter på uteplatsen gjorde det hela tämligen uthärdligt - hoppas det håller i sej. Hälsade också på morsan på hemmet - hon strålade som belåtenheten själv och talade om att henne fick man minsann inte därifrån frivilligt - kan det bli bättre?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?