Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Janne B: Önskar du varit med mig i grottan i Slovenien där man hittat den s k "Människofisken". Ett litet djur som liknar en mask utan ögon o ända sedan livet uppstått i vattnet blivit kvar i sin grotta under alla dessa millioner år. Men en tydlig länk till oss med skinn o färg som hos en nyfödd! Det är kolmörkt o alltid 8 därnere o för dem är grottan hela universum. Några få tas upp i en grund skål med vatten under sparsamt ljus så att man kan få se dem helt nära men inte ta i dem man skyddar dem för baciller Vad jag plötsligt förstod vårt släktskap med alltet! Men redogöra för Big bang eller evolutionen eller evigheterna i solsystemen tror jag inte vi människor har kapacitet till? Min hjärna räcker i alla fall inte till.O vår tid här är ju bara en sekund i evigheten:hur ska någon hinna skaffa sig kunskap på djupet? Kvinnan föder som bekant gränsle över en grav. I väntan på Godot Men jag är väldigt nyfiken!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?