Rapportera inlägg

Valt inlägg:

UNTO 49/ Jag uppskattar verklinen att du kom med detta kunniga inlägg. Jag kan hålla med om mycket men som vanligt sätter jag frågetecken för annat. För vi har delvis olika kunskaper och olika erfarenheter av livet.// Det finns miljontals människor som tror på Bibelns Gud säger du! Ja - men vad exakt de olika individerna tror på är väldigt olika. Ingen tror på en skäggig gubbe på ett moln.Ingen tror att Jesus hade vingar och gloria.Ingen som jag träffat applåderar allt våld i GT.Finns nog ingen anhängare av Sv Kyrkan som gillar Inkvisitionen och kyrkstockar. Jag är djupt ledsen över vad en del sekter ställt till med i Sverige - men det är svårt att hitta överträdelser i frikyrkorna från 1880 talet. Jag menar Missionskyrkan, Metodistkyrkan,Baptistsamfundet som just nu håller på att slå ihop sig till "Gemensam Framtid" som ett slags arbetsnamn.Ha det gott Unto i södra Skåne där du tydligt ser Våren medan det snöstormar hos Sunny!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?