Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#160 Bäste anonym! Jag är inte ett dugg förvånad över att du bekänner dig till vänstern i det politiska spektrat. Du verkar vara så begåvad. Själv vill jag inte befatta mig med den chimär som är dagens politiska spel för gallerierna. Närde själv illusionen som barn men har vaknat upp ur den sedan dess. Egentligen borde jag inte bemöta dina infama påståenden eftersom det är fåfängt av mig att tro att en sådan som du skulle kunna förstå en sådan som mig. Den enda "dårpippirörelse" jag känner till är den du tillhör, bäste anonym! Den etablerade ordningens kreatur är du och dina likar och jag hoppas att Gud är nådig mot era själar när ni inser vad ondska ni hjälper. De flesta av er kommer säkert att dö i bedräglig visshet om er förträfflighet, in i det sista, men för dem av er som kanske kommer att nå insikt innan ljuset slocknar kommer det vara kvalfullt, tro mig. Och vad gäller dina bisarra uttalanden: c//Jag har kollat runt på Source och det verkar som om Anders Braune köpt hela paketet och inte bara homeopatin. Även "Gadaffi är inte någon diktator" och antivaccinpropagandan då menar jag den ohederliga delen//sc Du länkar till ett av mina inlägg och lägger ord i min mun som jag inte yttrat! Var har jag skrivit "Gadaffi är inte någon diktator"? Jag äcklas av dina tyvärr alltför välbekanta skumraskmetoder. Sådana som du, som dessutom gömmer sig bakom anonymitet, är mänsklighetens svurna fiender, med er lömska taktik att försöka smutskasta era meningsmoståndare när ni inte kan angripa dem med sakargument. Tvi sjutton för dig och de subversiva krafter som stöttar sådana som dig!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?