Rapportera inlägg

Valt inlägg:

CMO, för femton år sedan gjorde Hemmets Journal ett reportage om mig. Jag hade en, som man brukar säga, obotlig sjukdom, vägde 55 kilon och hade i princip ingen kontakt med omvärlden. Diagnosen var fysisk, alltså en fysisk sjukdom. Jag fick 1000 brev från hela landet. 999 av dem rådde mig att fortsätta med medicinerna och genomgå en svår operation. 1 brev rådde mig tvärtom. Det där sista brevet gjorde mig jävligt förbannad, för det hotade och förstörde allt jag lärt mig av mina föräldrar. Jag valde ändå att säga nej till operation. Jag var desperat. Min läkare, en docent på UMAS, hade visserligen sagt åt mig att det fanns alternativ medicin, men att förlora kontrollen skrämde mig. Men jag gick till en klassisk homeopat i Malmö. Utan att veta något om behandlingen. Och blev botad. Den akuta inflammationen, som hotade mitt liv, läkte ut på två dagar. Den kroniska störningen tog ett par år att läka ut.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?