Valt inlägg:
Anders, har man studerat homeopati i 15 år vet man väldigt väl vad kritikerna säger. Men det är också så att studerar man homeopati förstår man också att homeopati fungerar, därför får ni skeptiker aldrig medhåll av en homeopat.
Själv har jag studerat och praktiserat homeopati i 14 år.
Jag började 1998 med studier på Svenska Skolan för Klassisk Homeopati och Medicina Futura. Då studerade jag i tre år på halvtid.
Började sedan praktisera.
Sedan nya studier 2004-2008 också de på halvtid, på George Vihoulkas videokurs.
Dessutom har jag läst basmedicin motsvarande ca 70 poäng. Och under årenas lopp har det blivit en hel del fortbildningskurser.
Nu nästa helg 28-29 april skall jag till Gunnar Jansson i Norrköping på fortbildning och slutet av maj skall jag på en studievecka till George Vithoulkas i Grekland.
Så det är bara för dig Anders och övriga skeptiker att inse att Homeopater i Sverige ofta har en gedigern utbildning och vet vad de talar om. Men du Anders har inga kunskaper alls att komma med. Du använder samma hjärndöda ramsor hela tiden. Ytterst få människor kommer i längden vilja läsa dina inlägg. Och jag undrar vad övriga skeptiker tycker. Det finns, fast inte många, hyggligt kunniga skeptiker som faktiskt kan föra något som liknar en diskussion om homeopati, och de måste ju tycka att du är ganska pinsam och kontraproduktiv.
Så Anders varför inte ta och studera och läs på om ämnet, så du kan uttrycka dig litet bättre, och skriv sedan en artikel om homeopati och hälsa. Det var väl ett bra förslag Stefan kom med?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?