Valt inlägg:
Så du menar alltså att man, om man studerar en medicinsk inriktning i 15 år, automatiskt blir indoktrinerad, Anders. Jag undrar hur många indoktrinerade läkare du hittar inom skolmedicinen då :- Jag har gett dig ett seriöst och konstruktivt erbjudande. Jag vill väldigt gärna höra dig berätta med egna ord om hur du ser på hälsa och medicin. För egen del stänger jag inga dörrar. Jag avskriver t ex aldrig skolmedicinen, även om jag anser att vi i Sverige och i vissa andra europeiska länder missbrukar subventionerad kemisk medicin på ett sätt som skadar oss och här har du hur mycket klinisk forskning som helst att luta dig mot, ifall det är kliniska forskningsresultat du behöver. Mångfald och öppenhet är att rekommendera, tycker jag. Ett samarbete mellan klassisk homeopati och skolmedicin, som i Frankrike, Tyskland, England, Schweiz och andra länder.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?