Valt inlägg:
När jag var yngre gick jag på Socialstyrelsens propaganda, Anders. Men det berodde nog mest på att vi i Sverige generellt har en blind övertro på myndigheter och att vi därför präglas av denna övertro via föräldrar, lärare och skolsköterska o s v. Vi tänker av egen kraft när vi är väldigt unga, som barn, sedan itutas vi normer för att i bästa fall, när vi är något äldre, börja tänka själva igen. Jag har studerat klassisk homeopati i 15 år. Däremot har jag aldrig provat t ex Qigong som många människor världen över anser ger ett stort välbefinnande. Eftersom jag inte själv provat kan jag inte heller uttala mig om saken. Det hjälper inte att jag, om jag nu skulle vara skeptisk till Qigong vilket jag inte är, testar en eller två gånger och sedan viftar bort träningsformen av okunnighet, envishet eller rädsla. När du genom dokumentation har provat en klassisk-homeopatisk behandling under låt säga ett år, Anders, så kan vi fortsätta vår diskussion.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?