Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Hej! Johan "greven" verkar ledsen att han inte blivit lika framgångsrik och känd som personen han skrivit om här och även tidigare. Förstår inte tjusningen att smutskasta Jan Emanuel hela tiden inte bara här som de flesta vet, utan varenda media i hela Sverige. Ja han har blivit rik är det fel? Jag vill med bli rik. Tror du med som läser detta också inte skulle ha nåt emot pengar. Alla som sitter i riksdagen socialdemokrat som miljöpartist, sverigedemokrat som moderat alla tjänar mycket stora pengar. De flesta av riksdagsmännen får även mycket bra uppdrag i olika styrelser som tex. Carl Bildt och hans affärer i Lundin oil och det där ryska gasföretaget "vilket jag glömt namnet på, men det e oviktigt i sammanhanget". I sverigesriksdag och personer i regeringen får ett annat kontaktnät än vanliga svennsons, vilket inte är konstigt då de i arbetet träffar folk i alla sammhälls klasser. De smarta riksdagsmännen ser ett sätt att tjäna pengar efter tiden gått ut riksdagen. En del väljer den trygga och bekväma pension de betalar när de blivit arbetslösa, på en bra bit över 30 000 kr. Jan Emanuel Johansson hade startat upp sin verksamhet innan både robinson och riksdagen. Han började i liten skala, tog hand om ungdomar på glid i lägenheter i Norrtälje. Detta var inte i första hand för att tjäna pengar utan för att han enligt min uppfattning ville och fortfarande vill hjälpa främst ungdomar med sociala problem som missbruk och utsatta flyktingbarn, tror han kanske ibland velat hjälpa för mycket, och en del problem uppstått på en del boenden. Men vad jag sett på Tv så har de anmärkningar varit av mindre allvarlig karaktär, det är ju han som är den ansvarige, men samtidigt kan han ju inte se hur alla boenden han äger ser ut inuti. Utan han har fått lita på medarbetare som inte vet hur personerna på länstylelserna tänker på hur de vill att det ska se ut. Det roliga med det här är att det inte bara är Jan Emanuels företag som fått anmärkningar utan ett 30 tal olika förtetag, men de personerna är det inte skoj att prata om för de är okända, roligare att hacka ner på Jan Emanuel. Han har sista åren blivit nån offentlig syndabock för media de dagar de saknar annat att skriva om. Jag älskar Sverige men avundsjukan hos den stora delen av den svenska befolkningen gillar jag inte. JOhan "greve" är ett typ exempel på det. Låt folk tjäna pengar på vad de vill bara det är lagligt, Sen om nån lyckas att ta ca 30 i vinst är det ju skoj för han, ett kvitto på att han lyckats hjälpa många människor. Jag hoppas du Johan skäms, Stå på dig Jan Emanuel, önskar det fanns fler personer som dig i detta, då hade den sociala sitsen sett bättre ut mindre hemlöshet osv. MVH M el-zorhani

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?