Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Johan din avundsjuka lyser igenom hela texten, du e arg för att Jan E Tjänar mer i vinst än vad du gör och gjort i dina företag. Fattar inte varför du har ork till att sitta att skriva en massa skit. Hade inte du en massa företag som du driver, kanske inte så konstigt att din vinst inte blir större än så om du sitter framför din data och gråter för att det finns en människa som antagligen tjänar mer än dig. Med tanke på ditt namn, låter det som du fötts med silversked i munnen. Jag vet att JanE kämpat ihop varje krona från noll, från att komma från ett miljonprogrammsområde i Uppsala som heter Gottsunda, där inte många människor lyckas. De flesta fastnar i missbruk, även de flesta av JanE´s gamla barndomsvänner är missbrukare och krimminella hur vet jag det, jo för jag är tillsammans med en barndomsvän till JanE. Min pojkvän har gång på gång strulat till det, inga myndigheter har hjälpt han, Jan E har gång på gång ställt upp, fixat lägenheter, hjälpt till med hyra så att han inte skulle hamna tillbaka i krimminalitet och droger igen. PÅ dig låter det som att han e snål och självisk men jag kan säga det att det är han verkligen inte han brinner för att hjälpa folk som inte har det lika bra som dig Johan. Men det kanske du inte förstår, undrar hur många ggr du ställt upp för dina vänner? Inte många kan jag tro men du och JanE kommer från olika skikt i samhället, han har upplevt baksidan i sin ungdom och brinner för att förändra den sociala situationen i detta land, där de flesta skiter i att hjälpa folk som har det sämre! Önskar det fanns fler människor som han!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?