Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jepp #46, 46 Nej, att du var sådär överdrivet logisk trodde jag aldrig - det är ingen troende. Jag är i mångt och mycket en känslomänniska och som sådan glappar väl logiken en del emellanåt - men oavsett det så är vi perfekta du på ditt viss och jag på mitt - vem skulle kunna vara mer 100 jag än jag själv? - det gäller ju även dej. Hurra vad vi är bra :- Men vidare ska vi väl inte avhålla oss från att fundera för det - att tro eller inte tro det är frågan... ------------------------------ Fast artikeln handlar om nått helt annat - borgerlighetens förehavanden under de gångna åren! En sak tycker jag dom gjort bra och det är att av en samling småpartier lyckats skapa ett regerande block - samarbete och kompromissvilja. Först slog dom klackarna i taket så det visslade om det och mängder medborgerlig egendom realiserades till svågrar i klubben till höger om mitten,,, men nu sedan dom hållit på ett tag börjar dom förstå att deras tjusiga politiska idéer blivit än så länge levande människors verklighet vilken inte visar sej fullt lika tjusigt - borgarna är ju inga onda människor dom heller så frågan är om dom hinner städa upp lite bland sina misstag till nästa val - ett val som dom i dag inte tror att dom kommer att vinna.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?