Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Själv fick jag nyligen refusering här på en religionskritisk fundering. Varför behöver den moderna människan nån sorts Gud att tro på? Min vana att överdriva en smula fällde kanske ett avgörande. Jag skräms av Islam och ifrågasätter hårt och vasst mången populärtolkning av stycken ur Koranen. Profeten Muhammed t.ex., han som inte vill vara med på bild, gifte sig och fullbordade äktenskapet med en 9-årig flicka, det stör mig. Pedofili? Kanske var OK på 600-talet. Att bli martyr för ett självmordsdåd där femtio människors blod rinner över grönsaktorget och efteråt få vältra sig med 72 jungfrur ovan där... Rent vansinniga idéer för oss fläskätande otrogna. Vi som enligt samma Korantolkningar helst bör utrotas. Sunni- och shiamuslimer utrotar varandra och ingen förstår varför. Som på Balkan. För en trosinriktnings sak. Hets mot folkgrupp... En religion som tillämpar en sådan regelbok måste bekämpas. Men det är inte politiskt korrekt att yttra sådant, muntligt eller via media. Tystnad råder i dessa frågor. Det är lika fult som att kalla en neger för neger. Dags att äta mina hemlagade köttbullar. Icke Halal - garanterat av blandfärs.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?