Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Pia #27 Ja Pia då det gäller trosfrågor är jag säkert lika "hårdnackad" som tuppen Pavarotti - men han hamnade i grytan i alla fall trots protester. Säkert går det lika illa för mej om inte trosivrarna motas in i sina reservat - snar har även de kristna häcken full med att freda sej och att få bre ut sej ostört då det är en annan religion på stark frammarsch som inte skräder orden då det gäller fläskätare och hundars otrogenhet. Och som vanligt så har du inte läst debatten - jag har endast svarat på tidigare inlägg - och alltså inte introducerat min egen lilla protest i trosfrågor. Sedan säger du att "ingen har sagt att DU ska hålla dig till enskilda rum?" och bifogar ett litet frågetecken - Nehej du? Inte ordagrant, men innebörden har nog varit väl så tydlig - men sånt är jag van vid och väntar mej inget annat - de som håller med i sak tycker att jag sköter religionsmotståndet så bra att dom inte ser någon anledning att lägga sej i :-

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?