Valt inlägg:
Jan #30
Som vanligt drar du alltför felaktiga slutsatser - varför tolkar du mina tämligen plausibla förslag så in absurdum?
Jag har väl inte sagt att religiös och de som är intresserad av gladiatorsporterna INTE får lyssna på den i övrigt helt öppna publik service kanalen - exempelvis som nu radions P1, bara utan trosprångel och sportigt snabbprat om fullständiga ovesäntligheter - skulle det vara så apart?
Vill de troende hellre lyssna på trosfrågor så var så god och byt kanal. Själv tycker jag det är en än större frihet än att som nu endast kunna exponera sej för trosyttringar när dessa står på tablån, visserligen då i sällskap med andra religiösa varianter, men kanske troende tycker att det är berikande för dom själva då i samma grad som dom nu menar att deras vanligen kristna trosexhibitionism nu förutsätts vara för icketroende - eller bara de som trots att dom tror bara vill slippa andras tolkningar till höger och vänster som ju för vissa kan kännas lite kladdigt, men som programmakarna fått för sej att absolut påtvinga oss - troligen en gammal relik från då kristenheten var en statsangelägenhet och en del av regeringsansvaret - skönt att åtminstone det är över.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?