Valt inlägg:
Arga gubben, det är ju klart att vi ska hjälpa föräldrar att ta hand om sina barn. Skillnaden är dock att i de flesta fall så sker denna hjälp som en amputation en kapad del av föräldrarna, för att inte säga stöld av andras barn. Snarare än stöd och hjälp. Sedan så ska man väl inte gå till överdrift genom att måla upp de värsta skräckhistorierna om kanyler och bäbisar som kryper bland utslagna drogberoende föräldrar. Det är sällan sanningen är så okomplicerad. Jag har valt att ta strid för de föräldrar som idag blir amputerade med statens goda vilja. Och som älskar sina barn och har barn som inget annat vill än att vara hos sina föräldrar. Bara för att jag vet hur den största maktlösheten känns. I dagens samhälle tas barn från sina hem för att föräldern har ADHD, för att föräldern räknas som ointelligent, för att föräldern är för svag, för att föräldern inte sätter gränser, för att barnet strular i skolan, för att barnet har ADHD... exemplen lär bli alltför många ifall jag fortsätter i detta alltför snåla område och som ska vara en plats för kortare kommentarer.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?