Rapportera inlägg

Valt inlägg:

http://www.sourze.se/forum/thread/10779863/page1#post10780113 Lars Modig 2012-04-10 03:35 #3:en större agenda nyckelord: "Teknokrati"Teknokratin grundades 1932, samma år som Aldous Huxley kom ut med "Du sköna nya värld" Brave New World.1980 upptäckte vi det teknokratiska nätverket i Sverige -- det största hotet mot svensk demokrati i modern tid.  Jag deltog när Olof Palme och SÄPO rensade ut nätverket ur Sverige.  Striden centrerades kring Uppsala.vi vannSverige som nation står på tur; som brukligt är för länder som presterat motstånd Gaddafi.I dag är de tillbaka i Sverige, och i full sving.  Ni som känner deras agenda kan pussla ihop alla svenska olämpligheter, och se helheten.SÄPO avskyr att man pratar om detta; och jag har lojalt hållit tyst.Alla ni som minns, oavsett om det är vaga minnen från TV-nyheter, eller om ni var på plats som ögonvittnen:  Bidrag med era inlägg här.  Det tycks vara rätt tid nu, för den svenska nationen att minnas "Kriget mot Teknokraterna i Uppsala, 1980".Jag vill tacka dig Lars Modig för att du lyfter förklaringar till det jag bara sett effekterna av.  Jag hoppas med dig att fler bidrar med minnen!  I stort sett:  Ju längre bakåt i tiden en människa fick sin utbildning, ju större humanism.  Så har jag uppfattat det.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?