Valt inlägg:
Bästa Tant Dahlgren:
Detta att "taga andras barn" är en del av en större agenda nyckelord: "Teknokrati", där barnens skador är avsiktliga sic. Det förekommer i än större utsträckning i USA, på än lösare grunder, som rentav kan kallas kriminella.
Den teknokratiska ideologin är så sanslöst vanvettig att jag avstår från ytterligare beskrivning. USA blir förmodligen världens första teknokrati, inom några år. Teknokratin grundades 1932, samma år som Aldous Huxley kom ut med "Du sköna nya värld" Brave New World. Huxley var knuten till teknokratin; för honom var boken inte en dystopi.
1980 upptäckte vi det teknokratiska nätverket i Sverige -- det största hotet mot svensk demokrati i modern tid. Jag deltog när Olof Palme och SÄPO rensade ut nätverket ur Sverige. Striden centrerades kring Uppsala. Ni som är äldre kan säkert minnas en rad "onormala" nyhetsinslag från Uppsala vid den tiden. Minns ni ryssen på TV-nyheterna, som frågade: "Where are your soldiers, I cant see any?"? Redan 1980 avsåg de att döda Palme, för deras svåra förluster i Sverige vi vann. De är experter på psykologisk krigföring "palmehatet". De gav igen på Palme 1986 och hans förmodat föräktenskapliga dotter Anna Lindh 2003. Sverige som nation står på tur; som brukligt är för länder som presterat motstånd Gaddafi.
I dag är de tillbaka i Sverige, och i full sving. Ni som känner deras agenda kan pussla ihop alla svenska olämpligheter, och se helheten.
SÄPO avskyr att man pratar om detta; och jag har lojalt hållit tyst. Dessvärre har jag just funnit att staten inte upprätthåller ett personligt skydd för mig som borde funnits sedan 1980. Det indikerar en ny konfrontation; vilket inte ger mig annat val än att gå ut offentligt och exponera allt. Alla ni som minns, oavsett om det är vaga minnen från TV-nyheter, eller om ni var på plats som ögonvittnen: Bidrag med era inlägg här. Det tycks vara rätt tid nu, för den svenska nationen att minnas "Kriget mot Teknokraterna i Uppsala, 1980".
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?