Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Johan, artikeln kan liknas vid en Meta-tablett utan dess lukt. Visst fan har du rätt i sak, men med dina kontakter, skulle du utan ansträngning kunnat klä sista utgången med fakta i stället för påståenden. Som verksam i papperstidningsbranchen var undertecknad i slutet av 90-talet bland de första som råkade ut för dina påståenden som domedagsprofet. Sveriges föreläsare nummer ett 1998, gav "Min tidning" fem år kvar på sig för att överleva. Förra året var vinsten på över 200 miljoner, och personalen fick en 37 procentig bonus på ett givet basbelopp. Emanuelsson går fri från sanning och konsekvens, men han skulle om det gick, tryckas till bara för att han är politiker, men han har aldrig påstått att han är bra på något. Han har bara ”tagit” för sig som alla andra med makt. Allt hade varit glömt och du varit min idol, om du som ledamot av Kuturrådet 2007, offentligt reagerat på den svenska myndighetsutövning som bollar med 10-talet miljarder, utan direkt representation av majoriteten? Att du inte hade tid eller att du inte gillade att dricka billigt rödvin räcker inte för mig.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?