Valt inlägg:
#8: Jag förstår din ståndpunkt och din frustration. Dock är det nu så i vår förljugna värld att du inte har någon yttrandefrihet. Det är ett litet spektrum av åsikter som är tillåtna om du vill bli betraktad som en god och sansad människa utan hat och fördomar.
Sionismen har fått lov att diktera agendan så långt tillbaka att de flesta som lever idag inte fattar att det faktiskt är så som exv Mel Gibson råkade haspla ur sig på fyllan. Man brukar ju säga att barn, dårar och fyllon ofta är sanningen nära. Det är alldeles för hemskt att tänka sig att samme man som mördade Folke Bernadotte tillåts skaka hand med svenska diplomater i Tel Aviv som om ingenting hade hänt, bara för att all världens rikedomar ligger i händerna på några få särintressen som inte vill någon människa väl; vare sig det handlar om kristna, muslimer eller judar.
Judarna har varit förföljda, det är sant. Genom historien har de utsatts för progromer och under andra världskriget för internering i s k dödsläger. Sanningen bakom dessa skyddas också av mäktiga intressen som inte vill någon något gott. Det är olagligt att hävda något annat än det som vi fått lära oss i skolan, trots att man hade kunnat anföra massor av förnuftsskäl som talar emot "Förintelsen".
Detta har skapat en situation som är unik för judarna. Ingen annan av världens förföljda minoriteter har sådant grundmurat skydd mot kritik. Ingen annan makt i världen har fått lov att mörda människor världen runt. Israel har till och med försökt sänka amerikanskt örlog utan att det ledde till någonting. Inte ens en "diplomatisk förveckling".
Hatet kommer sig av frustration. Av maktlöshet. Av det faktum att locket läggs på så fort man trotsar den sionistiska agendan. Det kokar i grytan och ibland skramlar det till när ångan stiger. Och det är då "hatet" kommer som ett brev på posten och alla sanna vänner av den nya världsordning som tvingats på mänskligheten ställer upp för att försvara "de stackars judarna". Personligen bryr jag mig inte om i vad namn en människa vill be till Gud, om du vill äta kosher eller halal eller fisk på fredagarna. Alla människor borde vara lika, ha lika rätt till liv i värdighet och frihet. Men eftersom sionismen skyddas av alla dessa lagar som gör det brottsligt att ifrågasätta dess agenda är det ju bäddat för judehat, hur mycket alla den politiska korrekthetens kreatur än må vilja försvara denna minoritet från kritik. För i den nya världsordningen är vi inte lika, alla vackra ord till trots.
Och om nu det judiska folket varit förföljt sedan de först började prakticera sin religion; är det inte dags att börja undra varför? Om alla människor hatar mig; är det fel på mig eller på min omgivning?
Man lockas att travestera salig Olof Palme i det att "man kan undra hur länge dessa satans mördare ska få lov att hålla på"?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?