Rapportera inlägg

Valt inlägg:

http://www.sourze.se/forum/thread/10779285/page3#post10779438 ruben 2012-04-01 00:30:00 #22:Så jäkla bra Anders Braune!Vad du säger i artikeln tycker jag är en bra förklaring på varför vissa väljer att vara "indian" nuförtiden.  De har förstått att vissa mänskliga ideal är viktiga.  Jag ser upp till dem."Indian" Leif här.För jag är inte anhängare av den starkes rätt då jag anser att vi är eviga fast med fysiska upplevelser, att våra "medvetna" medvetanden det vi upplever i s.k. "vaket" tillstånd så att säga är ett äktenskap mellan det eviga och det fysiska.  Att våra kroppar så att säga är biologiska dykardräkter för att våra medvetanden ska kunna agera på detta fysiska plan.  Men som det står i bibelns skapelseberättelse, Adam människan försänktes i djup sömn, sedan skedde uppsplittringen i dualitet; Adam & Eva.  Men det står inte att "Adam" vaknade...  Så vi sover fortfarande...  Det vi gör mot varandra har evig betydelse.  Inte fysiskt, utan för vad våra handlingar symboliserar.  "Så som nedan, så och ovan"...  Och detta var inte ett aprilskämt.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?