Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Tack för alla kommentarer! Det är ett nöje att skriva på sourze med så rappa medskribenter lurande i vassen! #1: Helt klart kverulantia, troligtvis orsakat av en obotbar lust att, likt varje sann cyniker, se saker inte som de borde vara, utan som de är. #2: Inte för att jag riktigt förstår vad du vill säga... Tycker dock inledningen är en massa fina ord; inget fel i det, i och för sig. Ska jag tolka dem tillsammans med det övriga du skrivit tror jag mig förstå att du inte uppfattat citationstecknen i titeln. Det sorgliga är att jag varken vill säga emot dig i det att du tror att soldaterna i mitt exempel nog var olyckligare än sina offer eller att jag uppfattar mitt IQ som särskilt högt. Jag slutade mäta penis någon gång i lågstadiet och IQ för mig är bara en slags socialt accepterad version av detta sorgliga behov av självbekräftelse. I mina studier av indianerna roades jag ofta av historierna om barn som "rövats" av indianer och fått leva tillsammans med indianerna. Ofta, när dessa "stackars" barn rövades tillbaka från de "ogudaktiga vildarna", brukade de bortrövade beklaga att de hamnat tillbaka i vitögonens värld. #3: Jag kan bara hoppas att det gör det! Klarnar, alltså! #4: Vad roligt att du nämnde Darwin. I mitt tycke är nämde "hedersman" en av världens stora skurkar. Hans teorier har inte gynnat den mänskliga utvecklingen på något sätt! #6, 7 & 8: Jag tror inte heller intelligent lydig. Men det är ju säkert en högst subjektiv åsikt... PS angående fisken i vattnet är ju klockrent! #9: Ja, vad ska man säga som inte redan #10 sagt? #10: Gustav III trodde, likt många goda härskare, att det räckte med att ha folkets kärlek...

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?