Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Bizon! : Så här är det. Jag går på en strand i Kalifornien, hör pelikanerna susa förbi över huvudet och skriver en låt om det! Sånt inspirerar mig. Jag sitter i dörröppningen i huset på Gotland och en av bondkatterna smyger förbi min hund, som ligger och sover på gräset, och jag skriver ett kåseri om det! Sånt inspirerar mig. Jag sitter med hela drösen ungarna, och käkar middag! Vilket inte händer så ofta nu för tiden, eftersom alla snart har lämnat mitten av tonåren, och har annat för sig. Men när det händer, är jag lycklig, och jag skriver en låttext om det! Sånt inspirerar mig. Jag läser Guds 10 bud, och får idéer om korta kåserier! Sånt inspirerar mig! Men det är just också bara det! Små korta kåserier. Ibland tagna ur verkligheten, ibland inte! Jag tycker dock att det är underbart att ni läser de! Att ni tar av er tid och läser och engagerar er i texter och kåserier som formats av en halvsnurrig musikant! Så jag bugar mig ödmjukt och djupt för alla er som gör det, tar er tid, läser mina texter, lyssnar på min musik, kommer till mina föreläsningar och konserter, och viktigast av allt! Tänker! Sånt mina vänner, inspirerar mig! : Fridens /JS

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?