Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Nu har jag även läst kommentarerna och det glädjer mej att se Jan Brunnegårds reflektioner som jag inte känner mej så främmande för beträffande denna artikel som då det gäller religionsdiskussioner. Leif-Arnes synpunkter är inte heller som jag redan uttryckt i min första reflektion på något vis malplacerade och det oavsett om någon känar en krona på texten eller ej. Och Jennie - kan du inte förstå om folk som ständigt överöses av allehanda reklam och annan så kallad "information" är lite på sin vakt mot kommersialismens ständigt nya knep för att få grepp om våra plånböckers innehåll? Och som sagt - med all respekt för de som verkligen har problem - men som de kommersiella krafterna de facto gör och gjort sedan länge - riktat sej till barn långt ner i åldrarna med både sexiga underkläder och sminkanvändning med ett krämprogram som anstår den värsta divan på väg till Oscarsgalan bara dom ska gå till skolan - jag förstår att du tycker det är lika sjukt som jag, och även att all denna tokanvändning av sminkprodukter i värsta fall kan ge de problem liknande de du själv upplevt - det borde vara artonårsgräns för användning av ko-smet- både på -ica och andra varuhus, och särskilt i ansiktet på små barn.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?