Valt inlägg:
Så, tillbaka. Var tvungen springa ifrån.
Till Janne B: jag vill förtydliga varför jag tror att du blandat ihop de två industrierna: make up är till för att dölja och framhäva och detta kan verkligen bli ett fängelse för många kvinnor och faktiskt, allt fler män medan hudvård vårdar och reparerar och hjälper dig ifrån att ha skavanker du vill dölja :
Jag som älskar smink och ser det mer som ett konsnärligt uttryck när jag sätter igång går idag gärna helt utan, senast i morse då jag lämnade mitt barn på skolan och sedan sprang på affären med en liten ruga på näsan utan att ens reflektera det förrän jag kom hem, vilket blev en glad upptäckt :D Tack vare att dessa produkter hjälper min hy att hållas fri från inflammationer som blir sår i ansiktet. Blemmor uppkommer sällan pga smink- den myten kan vi också döda. I de flesta fall är det genetiskt och hormonellt och uppstår för att hyn oavsett smink eller inte behöver rengöras pga vårat allt sämre klimat. Jag håller dock med dig att det kan bli en ond cirkel, precis som allting som slår över. Tack i alla fall att du läste : / Jennie
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?