Valt inlägg:
Läser artikeln och är förmodligen lika oförstående som du var den gången på 90-talet när mammor talade vitt och brett om egentid. Avundas ändock dig som verkar vara den ultimata mamman, den som vi vanliga mammor bara drömmer om. Det trauma som föräldrarna till den lilla Madeleine gått igenom kan ingen som varit i samma situation ens föreställa sig, att göra uttalande om dem samt döma dessutom tycker jag visar enorm brist på respekt och empati. Jag som ensamstående till fyra barn vet vad egentid kan vara värt och generera i, inte bara för mig som förälder utan hela min familj. Kan läsa mellan raderna och förstå att i en kärnfamilj med mamma, pappa och barn kan den egna tiden vara ett så naturligt inslag i vardagen att den tas för given eller tom går obemärkt förbi. Det kanske är den avgörande faktorn för att lyckas med det för mig till synes bli - den ultimata supermamman.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?