Rapportera inlägg

Valt inlägg:

mer infinite game hade minst sagt inte skadat på detta mfl fora. att se dialogen som gemensamt, estetiskt, faktafinnande och lekfullt forskarlag och således inse att vinna dialogen är eg att förlora. Man förlorar de nya nivåer båda eller flera parter hade kunnat nå. Det är inte konsensus jag pratar om, utan ett erkännande att det finns lika många verkligheter som det finns varelser utan att behöva bli kontra-dikt ... där två parters ideer och teorier kan skapa en ny tredje som inte tidigare existerade http://wik.inormous.net/sv/index.php?titleIntelligens_vis-C3A0-vis_AI Det brukar fungera gott när dylik dialog förs in real life irl över god mat, dryck å vänlighet. Något jag inviterat CMO till. Ett samtal över en irl öl ... oanade höjder, många –Aha! och –Vänta du gav mig en idé ... tex skulle trol GunnarL begripa mina resonemang utan att nödv hålla med

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?