Valt inlägg:
Ang Bistånd så borde det inte vara tillåtet att komma till krigsskadade o svältande med ett bistånd som villkåras av indoktrinering!!!Vilket förakt för de hjälpbehövandets egna religion o kultur.
En kul bok kom ut för säkert 60 år sedan nu: "Ingen tobak---inget halleluja!"
En del s.k Guds bud är dessutom oetiska o omoraliska.Gubbarna som skrev dem för så många långa år sedan tänkte sig inte alltid för.
Barn var dessutom faderns ägodelar på den tiden.
Att t ex hedra ett par föräldrar som mina är djupt oetiskt o helt omoraliskt.Hedrar jag pappa pedofil begår jag ju även en svår synd emot mina systrar.Särskilt hon vars hela liv han förstört intill 3:led nu.
Även mina egna barn har fått betala ett högt pris för sina morföräldrar för att inte tala om de män jag levt med.
Nej man får nog tänka själv när man ska försöka känna efter hur man bör handla.
I mitt fall har jag fått be min dotter försöka förlåta att jag ,när hon var barn ,försökte följa 4:e budet o förlåta min pappa o bjöd honom hem till mina barn.
Min son,som han försökte våldta på toaletten,har förlåtit mig men dottern är ännu vid 40 tveksam.
Jag var påverkad av min käre kristne o förstod ännu inte hur sjukt det budet var.
När min käre kristne insåg konsekvenserna gick han på pappas begravning o sade till prästen att han önskade att det funnits ett helvete som pappa kunde fara till! Aldig varken förr eller senare har jag hört honom säga någonting liknande.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?