Valt inlägg:
MatsB #5
Gurkor i all ära, men då ska dom vara absolut obesprutade och helst ekologiska.
Ett par brudar jag kännde en gång - det var ett tag sedan jag sist såg dom - hade som hobby att skoja lite med sin omvärld.
Alla som såg dom förstod ju att dom var förälskade och på den tiden hängde en och annan undrande blick kvar på dom ända in i sovrummet om inte dörrarna stängts och persiennen skevats.
Deras utstuderade trick att driva med den outtalade nyfikenheten gick ut på att då dom stod i kassakön och väntade på sin tur upptäcka att dom glömt gurkan varför en av dom rusade iväg till grönsaksdisken, men där ropade till den som stod kvar vid kassan att gurkorna var slut eller inte såg så bra ut, varvid hon i kön lika klart och tydligt ropade tillbaka - men kolla om det inte finns någon bra purjolök. - Detta hände före före dildons genombrott.
Från det ena till det andra - finns det något bra namn för den vaginala varianten av sexhjälpmedel eller stimulatorer för män - eller i det fallet för homosexuella kvinnor som önskar sej en lite flatare sak än en dildo att leka med?
Dildo är en bra benämning på det redskap som kanske till och med homosexuella män kan ha glädje av - men vad sägs om en "pulldo" i presentförpackning för heteromannen?
Dildos & Pulldos!
Nu gäller det bara att komma på en bra konstruktion. Men samtidigt undrar jag om kvinnor lika fria från svartsjuka kan förära sin moatjé en pulldos som det blivit för män att förära sin kära en dylik tingest för damer?
Vi får väl se :-
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?