Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Hej Kerstin,uppfriskande artikel!Fast man kan vända på det om man vill, varför är manssubstituten så skira och sköna, men kvinno d:o så snuskiga.  : :    Iallafall, jag hade mycket roligt av att läsa din text, och påminde mig samtidigt om en sak som hände i somras då jag var sommar-timvikarie på en 95igt kvinnlig arbetsplats där en av de andra sommarvikarierna hade en lapp på fikabordet om att man var välkommen hem till henne en kväll för att titta på och eventuellt köpa sexleksaker.  Så den låg alltså där på bordet ett par veckor, och så satt jag vid en dator intill för att rapportera dagens händelser när en av den ordinarie personalen kom tillbaka från semestern.  Jag kände kvinnan för jag hade jobbat med henne innan hon gick på semester och hon bodde på byn där jag var ute i jobbet så jag såg henne ibland och pratade med henne på hennes semester.  Nå, hon såg pappert som låg uppochned, och sa "vad är det här då?", och vände på det.  Och aldrig har jag väl sett en människa bli mer generad.  Måste erkänna att det var ganska roligt, och det visade ju tydligt att även kvinnor kan skämmas för sex.  Hon var alltså lite äldre än den generation som hade haft lappen på bordet i flera veckor.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?