Valt inlägg:
#161/Lennart/ Det blev ett läsfel från min sida. Jag hade själv varit ute på ett långpass och då blir man lite seg i skallen. Vidhåller ändå att CP han ta sig till hörnan med betydligt högre hastighet än makarna Palme när han var säker på att paret skulle passera Dekorimahörnan. Att det rörde sig om två skyltfönster som paret skulle betrakta har Anonym svårt att sätta på pränt. De har också gått långsamt därifrån, det finns noterat i utredningen 307 sidor. Någonstans har jag läst att fastställandet av tidpunkten för mordet var när Inge Morelius sällskap gjorde den sista bankomattrasaktionen, alltså 23.21? CP har fått med all säkerhet ett par minuter på sig att ställa sig vid Dekorimahörnan . Alla vittnens tidsangivelser förutsätter också att man har en klocka som går rätt eller har alla använt sig av tidtagarur? Läste du den här länken. http://www.leopoldreport.com/Morel.html
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?