Valt inlägg:
Jan:
Du får ursäkta om jag är hård i tonen. Ibland kanske jag tolkar in mer i en persons inlägg än vad det finns fog för, och därför kan jag upplevas som hård i min kritik. Det är absolut inte min mening att angripa någon person här, utan målet är att försöka bringa lite mer klarhet i denna svåra och omstridda fråga. Jag är kanske lite väl dogmatisk när jag vurmar för saklighet, verifierad kunskap och detaljuppgifter - kanske bör man se denna plats också som en social arena där man också kan umgås och ha kul. Ibland måste man kanske erkänna allas behov av att få ventilera åsikter, istället för att strikt kräva ett opersonligt och kanske i mångas ögon ointressant sanningssökeri. Tänk om det hade varit krav på sanningsutsagor varje gång vi öppnade munnen. Då hade det inte blivit mycket sagt överhuvudtaget - världen hade blivit tråkig och statisk. Man måste få ha fel ibland - och för att undvika missförstånd att jag rikar detta bara mot andra - så har jag garanterat haft en del fel i mina inlägg också.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?