Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#103,"Gör jag ett nytt försök att hoppa ur kommentatorsrutorna för den här tråden", så lät min egen ouvertyr för sorti i denna tråd. Lennart, även om luften gått ur mig, så känns det inte hederligt att smita från dina senaste tre inlägg. Ett enda evinnerligt återkommande krav på "bättre svar", den karusellen har bevisligen fått mig ur gungan. Trots att jag började med att, "Tobias, det bär mig egentligen emot att debattera i något som bara kräver fakta för att komma lösningen närmre". Min tanke var att lägga fokus på landstraumat och de politiska processer bakom tillståndet. Min konklusion är den att utfallet hade fått betydligt mera substans om "Mr Anonym" hade anammat min uppmaning att skriva en egen artikel i stället för att föreläsa genom kommentatorsrutorna. Detta hade skapat en mera transparent debatt. Kanske signaturen inte tål öppenhet. Att jag placerade dig oförskylt i periferin, skapade i mitt fall något gott med sig. Höga hästar skall man akta sig för. Jag stiger av med mössan i hand och ber om ursäkt.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?