Valt inlägg:
#90/ Anonym/ Tycker inte det är något speciellt med Hans Holmérs ljugande om var han befann sig under den aktuella tiden. Han är väl inte den förste som har varit ute och vänstrat. Vad jag saknar i artikel är var finns hans frus och älskarinnas synpunkter på var Holmér ska ha befunnit sig på fredagskvällen. Chaufför Dahlgren verkar vela hit och dit, han blir icke trovärdig. Intervjuvas i brevlådan skulle det bli giltigt om det hölls som ett polisförhör? Några tidsangivelser: Citat:” Strax före 23.30 mordet skedde 23.21, min anm. befann man sig vid ”ena kanten av Hagagatan”.// Här rundar jag av till 23.29, då har det gått åtta minuter. Citat:”Dahlgren är säker på att han och Holmér passerade mordplatsen sju minuter efter mordet.”För att åka från Hagagatan till Tunnelgatan måste en stor del av Sveavägen avverkas, därför blir tidsangivelserna helt felaktiga. En annan sak är om man vill kränga böcker ska man också köra med annonser i samma konspirationsartikel.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?