Valt inlägg:
#83 Anonym, till protokollet: jag hänger upp mig på att efter så pass intensiv korrespondens nyttja dylik signatur.
//Alltnog, med risk för att minska spänningen mellan två dimensioner är jag villig att växla in på ditt senaste spår, det spår som leder till landets största mjölkbod, Sveriges departement. Har i en tidigare artikel, http://www.sourze.se/Sverige_behc3b6ver_en_fc3b6rfattningsdomstol_10771651.asp försökt få liv i den obefintliga normkontrollen i landet. Där jag med en ytterst liten röst försökt bistå "Medborgarrättsrörelsens" krav på bl.a. ett utvidgande av den enskildes frihet, medborgeliga rättigheter större maktfördelning och
bättre kontroll på statsmakten.
//Återigen, som jag ser det blev bevisföringen mot Christer Petterson i jämförelse med alla urspårningar före CP, så övertygande att bredare grepp med exempelvis ett grupparbete av experter från övriga nordiska poliser tyvärr inte blev aktuell.
Eftersom säkerhetspolisens uppgift består av att skydda rikets säkerhet och statsledningen, måste först klargöras om Olof Palme ansågs vara ett eventuellt hot. Vi är många som väntar på svar.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?