Valt inlägg:
15#, Tobias, är det ett skämt att de som du påstår är insatta i fallet, inte tar "pettersonspåret på allvar"? Det gör inte jag heller.
Jag kan tala om för dig att Christer Petterson dog 2004. Spåret leder rakt ner till Pettersons grav i Solna och han kan inte omhäktas.
Jag fortsätter med mer fakta. Han var och är fortfarande historiskt en av Sveriges mest våldsbenägna förbrytare. Han kunde avfärdat Olof Palme, utan större svårigheter med eller utan pistol.
Huvudvittnet är Lisbeth Palme, hennes son Mårten, vilken är den enda som kunnat göra en sammanställning grundad på en utsaga gjord i en miljö utan varese politiska eller prestigefyllda agendor.
Här skall du få veta vad Mårten Palme förmodligen tycker om Leif GW Persson. Vad han skulle tycka om din artikel kan jag tyvärr inte sia om då, då jag lovat att hålla mig till fakta.
”Han saknar helt stöd för sin hypotes i händelserna kring mordplatsen. Han går i exakt samma fälla som Hans Holmér och PKK-spåret: han letar efter någon som med hans sätt att tänka har starka motiv för att begå mordet”, ur SvD.
Att Mårten Palme fortfarande är övertygad om Pettersons skuld bevisas genom hans ovanstående aktuella mej till "Svenskan". Familjen Palme kommer aldrig kunna försonas med den rättsliga slapphet som förnedrat hans mor och friförklarat en mördare som gjorde henne till änka, på basis av en enda bedömning: hon måste ha varit i ett upprivet tillstånd och koncentrerat uppmärksamheten på sin make. Tingsrätten och Hovrätten hade exakt samma bevis och indicier att tillgå.
Tobias, om du som målsägare kommer att genomgå en rättslig process i Sverige, kommer du att skriva om ett större skämt än mina påståenden angående Palmemordet.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?