Rapportera inlägg

Valt inlägg:

3#, Bizon ditt inlägg kom sekunderna efter att jag kommenterat Jan Olssons. Ser omedelbums att du tangerar bankernas allians med det skatterullande hjulet. Du får rätta mig men jag utgår ifrån att du inte anser att ett lands välfärd skall enbart finansieras med privatkonsumtion. Visst har artikeln slagsida, så måste det bli när det debatterande flödet dränker all klok- och vetenskap. Jag tar mig därför friheten att skapa analyser och värderingar som bygger enbart på den intuitiva intelligensen. Jag gör en rännil som låter mitt mentala tillstånd flyta FRÅN det politiska träsket. Jag anser att du missat en poäng i artikeln, då du inte anammat min önskan om mer inflytande över våra pensioner, samt kravet på större transparens och inflytande, då motprestation av staten kan för en stor grupp av landets medborgare vara helt avsaknad. Är också övertygad om att det nuvarande parlamentariska styret, är ett statskick som enbart kan demokratiseras utifrån.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?