Valt inlägg:
http://www.sourze.se/forum/thread/10775948/page1#post10776176 Janne B 2012-02-21 14:20 #5:Leif skriver / detta inte på något sätt är flum utan verkligen bevisat bortom varje rimligt tvivel. // OM detta vore bevisat så skulle väl folk i hela världen stå på tå och bekänna detta och vittna om detta...// Men det är bra att du tänker vidare även på sådant som inte är bevisat, bara lite grann sannolikt...Hade Janne B varit så entusiastisk för sanningen om våra liv som han här uttrycker att människor i allmänhet skulle vara så hade Janne B istället bett om en referens på min uppgift, som jag då självfallet skulle kunna lämna för jag påstår aldrig att något är bevisat utan att ha täckning för det. Nu har dels Janne inte bett om en referens och dels hade jag eg. tänkt krascha i säng utan att kommentera här för jag ska upp tidigt i morgon bitti igen, så om Janne vill ha referens så får han dels fråga och dels vänta tills jag hinner skriva här igen. Detsamma gäller alla andra trådar, de får vänta till i morgon kväll. Såg t.ex. i annan tråd att "Nuet" läst Dr Brian L Weiss, det har jag också, men då "En själ - många liv", rekommenderas varmt.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?