Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Tackar för det välkomnandet Ma,,, möjligen är det något sådant människor behöver ibland - ett ceremonihus att tillkännage våra ansatser i på livets väg. Och till något sådant är du nog rätt person, modig och frispråkig utan stelbent dogmatik - öppen för andra tankar, synsätt och förhoppningar än de normativt stipulerade konstruktioner där sv-kyrkan byggt sin grund. Själv är jag ju ingen kyrkobesökare eller anhängare av kristen tro, men kärlek ligger mej varmt om hjärtat, och då inte bara den skulpturalt könsliga som du invigde en gång med ett bejakande tal då jag ställde ut mina verk - utan även och särskilt den kärlek som utan att den levs aldrig blir till - och det är där jag tror du har något att ge därför att med kärlek är det ju så att den svälter ihjäl av tomma ord, men blir stark och strålar av levande mod och det har du. Lycka till Teddy

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?