Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#5 Hej Jan! Jag blir så arg, att det ska vara så här i Sverige, att man alltid hittar fel på allting! Alltid väljer att kritisera och negligera, att det finns goda skar som man ska vara rädd om.Även om man är ett "offer" vem är inte det?? kan man vända livet till det positiva. Det är jag övertygad om. Många människor har blivit troende, vilket också ses med omilda ögon av de flesta i Sverige, som vet precis vad en trorende är, fast de aldrig varit en själva.Svenskar är stolta över att vara ateister och bar atro på sig själva, inget lönt att säga något annat. Jag tycker att vi borde gå tillbaka till 800- talet då de berömda vikingarna slog ihjäl munkar från Europa på löpande band. Resten av befolkningen var bara bönder. Då kunde Thor och Oden hyllas och Freja! Det är mer relevant för svensken tror jag. Och inget ont i det. En slags naturreligion- kallas hednisk. Jag har blivit kallad religiös fanatiker, men jag tillhör ingen tro, bara sunt-förnuft-tron.Däri ligger mycket, att vi människor är rätt små tex.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?