Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Varför åka charter? Jo Lennart, du är så jävla snål. Det finns alternativ till "sardinresor". Köp två biljetter "first class" á 40 lök och åk til Hawaii. Du kan dricka hur mycket du vill, du får en liten påse med allsköns onödigt utöver spypåsen. Absolut enda och sista gången som du kan frottera dig med halvnakna smulor, utan att din käresta kan protestera. Har du tur och det ligger ett hangarfartyg inne, kan du hosta upp 20-tusen dollar och du får agera kommendörkapten på skutan. Anm. det enda yrke jag skulle kunna tänka mig förutom kommentator på "såsen". Dessutom kan du välja vilken nyrenoverad 50-talscab som helst till lokaliteterna frampå kvällskanten. Slå till eller är du en sån som jag förmodade. För det kan väl aldrig vara så du tillhör kategorien "trygga varelser" som runt vardandet odlar den kreativitet och förmåga som inte kräver miljöbyte?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?