Valt inlägg:
43 OK Ström, jag gjorde ett litet LÄSfel, 13 i stället för 30, som inte förändrar någonting. Och det suddar inte ut dina FAKTAfel om "satelli"t, eller din länk som bevisar MOTsatsen av vad du själv är ute efter. Har du ens läst den? Temperaturen ökar din länk 2000-talet varmast hittills. Och koldioxidhalten ökar trots dina påståenden. Var fick du det ifrån?
Du har haft fel i sakfrågorna, och bevisen är överväldigande så mycket som en terori nu kan vara. Riskbedömning ansvar, miljö, resurser, framtiden. Heltyst från Ström.
Nej jag har inte läst henne, men den länk du gett innan. Jag vet det finns skeptiker, men de är en obetydlig minoritet. Vi måste göra ett val.
Utom förstås den supporter, vilken gör att du klarar dig utan antagonister som mig. "Obama den nye Hitler", Leif Erlingsson. Helt utan någon som helst substans, sans eller vett. Obama är den förste progressive president på bl.a klimat miljö, resursområdet som USA haft, i en svår sits, visst.
Men konspirationer behöver kanske näring? En republikan kan kanske ge flera attentat, ala 9/11, att konspirera omkring i decennier?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?