Valt inlägg:
38 Ström Inte alls, länk 1 gäller fram till 2002, finns säkert nyare medan du påstår att "Ingen ökning av koldioxiden för de senaste 30 åren". Fel alltså. Länk?
Samma för länk 2 "mest rabiata i branchen" vad grundar du det på? 300 vetenskapsmän i 48 länder, hur lyckas de bli så samstämmigt "rabiata", och varför? Under samma NOOA se nedan
Och har du hittat din satellit Ström? Knappast, inte jag heller, var inne där, det är ingen satellit, det är en grupp! Fel igen!
Men klimatskeptiker jublade, när gruppen ville kolla om ev felaktiga mätningar. Vilka uteblev! Mätningarna översenstämmer i stort med NOOA som jag länkat till, men din "satellit BEST" hade ändå mindre mätfakta. Fel igen! Se länk
Nej Ström, du har missat både "satelliten" och budskapet, genom att - ja varför är inte mitt problem. Attityder och förhoppningar kanske? Men klimat, resurser och miljö hänger ihop min gode Ström, och sambandet gynnar redan idag, har du inte insett det? Miljö och resurssparande!
Och vi vill inte riskera framtiden som klimatskeptikerna, och spela rysk roulette med, 5 skott i revolvern!!!!! Uppsalainitiativet om BEST
http://uppsalainitiativet.blogspot.com/2011/10/best-lika-bra-som-de-andra.html
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?