Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#32, Jocke jag hade en hint om att du tyckte det moraliska fenomenet inom bevakningskåren och svensk näringspolitik var intressantare att belysa än klimatteorier. Av de två enda verkligheterna, har en upplevt den ena men den andra får bara mina efterlevande bli varse. Ändå, den industri som är intresserad är den profiterande. Den kommer uppleva den historisk snabbaste industridöd någonsin, när subventionerna försvinner, då vaksamma politiker uppfattat att IPCC:s dikttoriska hållning har börjat använda "justeringar" och "harmoniseringar" i stället för fabricerade fakta. Satelliten BEST, Berkeley Earth Surface Temperature, har sammanställt en kurva som sträcker sig över 210 år. Den påvisar ingen ökning av koldioxiden för de senaste tretton åren. Under dessa tretton år har Indien, Kina och Brasilien tredubblat sina utsläpp. Hääpp? Jag räknar inte med att hinna uppleva några pudeldanser, då vi inte har någon författningsdomstol i landet, men för mina efterlevandes bästa, skulle det vara klädsamt om ivrarna gav f-n i att kalla stormar och cykloner för klimat. Förmodligen kommer någon av barnbarnen bli antingen nedmonterare av utslitna förfulande vindkraftverk eller dess lönsamma reparatörer. Helst skull jag vilja ha hela bunten som lycklig arbetskraft inom en kommande fusionsindustri.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?