Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Men jag har i 30 år bara HATAT den sk Banaboken av A.W.Minns när hon hade den första kullen med Felicia o satt på krogen o skrev underhållen av jag vill minnas 3 st förmögna barnafäder.Där skrev hon ner daghemmen men hennes barn vaktades av en alldeles för "liten" storasyster o att alla kvinnor inte har en handfull förmögna ex och ett millionarv att vänta ,utan måste försörja sig ,lyckades hon aldrig inse.Boken vimlar av s.k råd som jag själv tveköst klassar som barnmisshandel psykisk o fysisk o jag HAR läst alla 800 sidorna mycket noga . Vi var nog ganska många som suckade äntligen när ett av barnen äntligen går i svaromål.Jag har växt upp i ett alkolisthem i bra många år så jag vet hur de funkar.Att använda sina barn som "dresserade cirkushästar för uppvisning" knyckt ur kvällstidningen kan resultera i en backlach.Kerstin Thorwall,som själv "skrev ner" sin mamma,blev nyligen totalt nedskriven av sin son.Han hatade att ha förekommit i alla henns mycket bra o välskrivna ungdomsböcker.Hon var visserligen död då. Ska man åka på långresa i grupp med sin stora,av alla kända familj,bör man nog heller inte göra någon "fylleresa" utan spara dem för separata resor?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?